Przbliżony czas dostawy:
Cena
-
od
do
Solidne i trwałe metalowe meble biurowe to świetna opcja dla każdego, kto ceni sobie trwałość i jakość w aranżacji wnętrz. Wykonana z blachy stalowej konstrukcja zapewnia długie lata użytkowania, a jednocześnie obniża koszty, ponieważ nie trzeba ich wymieniać tak często, jak innych mebli. To ekologiczne i bardzo praktyczne rozwiązanie dla każdej firmy, od biur i zakładów produkcyjnych, po placówki medyczne, edukacyjne i sportowe.
4 043,00 zł
Cena regularna:
5 390,00 zł
Cena netto: 3 286,99 zł
3 803,00 zł
Cena regularna:
5 070,00 zł
Cena netto: 3 091,87 zł
5 529,00 zł
Cena regularna:
7 378,00 zł
Cena netto: 4 495,12 zł
6 039,00 zł
Cena regularna:
8 054,00 zł
Cena netto: 4 909,76 zł
6 299,00 zł
Cena regularna:
8 398,00 zł
Cena netto: 5 121,14 zł
6 805,00 zł
Cena regularna:
9 075,00 zł
Cena netto: 5 532,52 zł
1 404,78 zł
Cena regularna:
1 560,87 zł
Cena netto: 1 142,10 zł
1 549,80 zł
Cena regularna:
1 722,00 zł
Cena netto: 1 260,00 zł
1 726,92 zł
Cena regularna:
2 029,50 zł
Cena netto: 1 404,00 zł
1 944,99 zł
Cena netto: 1 581,29 zł
1 455,70 zł
Cena netto: 1 183,50 zł
1 580,79 zł
Cena netto: 1 285,20 zł
1 850,40 zł
Cena netto: 1 504,39 zł
2 052,37 zł
Cena netto: 1 668,59 zł
2 515,10 zł
Cena netto: 2 044,80 zł
2 687,55 zł
Cena netto: 2 185,00 zł
1 666,65 zł
Cena netto: 1 355,00 zł
1 777,35 zł
Cena netto: 1 445,00 zł
1 629,75 zł
Cena netto: 1 325,00 zł
Niezniszczalne meble metalowe są ergonomiczne i łatwe w obsłudze, dzięki czemu są bezpieczne i wygodne w użytkowaniu. Malowanie proszkowe sprawia, że są łatwe w czyszczeniu — ich powłoka redukuje elektryczność statyczną. W efekcie meble metalowe zbierają mniej kurzu niż meble wykonane z drewna lub plastiku.
Meble biurowe — dlaczego warto wybrać metalowe?
Metalowe meble biurowe warto wybrać przede wszystkim ze względu na ich wytrzymałość na trudne warunki, jakim muszą sprostać: są idealne do pomieszczenia, w którym panuje wilgoć, wysokie lub niskie temperatury bądź pył. Ta sama wytrzymałość sprawia, że te meble do biura można też rozstawić na zewnątrz — są więc bardzo praktycznym wyborem dla szkół, grup politycznych czy NGO.
Metalowe regały i inne meble do biura w ofercie sklepu Profesmeb wykonane są z trwałych materiałów i wykorzystują najnowsze technologie zapewniające odporność na zużycie, uszkodzenia mechaniczne i chemiczne. Metalowe elementy wzmacniają konstrukcję, pozwalając na przechowywanie ciężkich przedmiotów, od dokumentów po specjalistyczne narzędzia do warsztatu.
Co więcej, metal jest bardzo elastycznym i uniwersalnym surowcem. Meble metalowe można łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb pracowników poprzez regulację półek i układu wewnętrznego. Uszkodzony zestaw mebli metalowych łatwo jest naprawić, a te bardziej zniszczone — bez problemu oddasz do recyclingu.
Ich solidna konstrukcja pozwala na bezpieczne przechowywanie dokumentów lub cennych przedmiotów. W wypadku szafek, szaf pancernych lub sejfów, zamki ograniczają dostęp tylko do osób upoważnionych, co jest istotne zwłaszcza dziś, w dobie bezpieczeństwa danych osobowych.
Urządź biuro z funkcjonalnym zestawem mebli biurowych
Biurko to absolutna konieczność: trudno sobie wyobrazić przestrzeń biurową bez roboczego blatu. Metalowe biurka i stoły powinny znaleźć się w Twoim biurze, jeśli jakość i funkcjonalność są najważniejszymi kryteriami w Twojej firmie. Nie dość, że są one dość trwałe, że wytrzymają nawet najcięższe przybory, sprzęt laboratoryjny czy stanowiska pracy, to jeszcze wyglądają bardzo profesjonalnie.
Ważnym elementem wystroju biura są również krzesła biurowe, które są bardzo ergonomiczne. Ponieważ są wykonane z metalu, mogą wytrzymać osiem godzin ciągłego użytkowania — a dobrze zaprojektowane krzesła i fotele poprawiają samopoczucie i zdrowie użytkownika.
W wielu polskich firmach prawo wymaga posiadania metalowej szafy na akta. Nawet przedsiębiorstwa o mniej rygorystycznych potrzebach bezpieczeństwa wybierają meble tego typu. Metalowa szafka biurowa nie tylko ochroni zawartość przed ogniem i wodą, ale także ułatwi organizację pracy. Dzięki zamykanym metalowym szafom biurowym i szafkom możesz zdecydować, które dane będą mogli zobaczyć tylko wskazani członkowie zespołu.
Metalowe regały, półki i szafki są uniwersalne i mogą być stosowane zarówno w publicznych, jak i prywatnych placówkach edukacyjnych. Szafki metalowe biurowe być używane przez nauczycieli i studentów do przechowywania książek, dokumentów i przedmiotów osobistych. Półki mogą być również używane do prezentowania gościom rzeczy takich jak pomoce dydaktyczne lub nagrody.
Najczęściej zadawane pytania — meble biurowe
Jak widać, dobrze dobrane metalowe meble biurowe w klasycznym wydaniu są nie tylko wytrzymałe, ale także poprawiają wygląd Twojego biura i sprawiają, że będzie ono bardziej wygodne tak dla pracowników, jak i gości. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące mebli biurowych, które z pewnością pomogą Ci w wyborze najlepszych mebli biurowych dla Twoich potrzeb.
Jakie meble biurowe są najbardziej potrzebne?
Podstawą każdego biura są odpowiednie biurka i ergonomiczne krzesła. Pracownicy będą spędzać znaczną ilość czasu, siedząc — czy to obsługując klientów, czy to przed komputerem. Znaczy to, że należy wziąć pod uwagę projekt, jakość i komfort zapewniane przez takie stanowiska robocze.
Oprócz tego, w większości biur odbywają się spotkania pracowników, szkolenia, dyskusje czy burze mózgów. Dlatego firmy warto wyposażyć w stoły konferencyjne. Duży, metalowy stół do sali konferencyjnej świadczy o prestiżu firmy i pokazuje, że jest gotowa do prowadzenia dialogu.
Warto też pamiętać, że zestaw mebli biurowych musi służyć nie tylko pracownikom. Trzeba zadbać o potrzeby klientów — nawet jeśli biuro nie zajmuje się bezpośrednio obsługą klienta, warto zadbać o krzesła dla gości, wieszaki lub meble do poczekalni. Jeśli zapewnisz swoim klientom niewygodne meble do takiego pomieszczenia, możesz sprawić, że poczują, że nie mają znaczenia lub że nie zależy Ci na nich.
Ponadto przestrzeń wzbogacą też meble służące magazynowaniu i organizacji — nie tylko dokumentów. Metalowe szafy i regały można wykorzystać też do przechowywania rzeczy osobistych, cennych przedmiotów (jak np. szafki na laptopy), czy też odzieży pracowników. Pewne rodzaje danych wymagają szczególnej ochrony — zwłaszcza dane osobowe lub papiery wartościowe. Szafki i półki pomogą też w dobrej organizacji, tak byś Ty i Twoi pracownicy mogli znaleźć to, czego potrzebujcie.
Jakie biurko wybrać?
Biurko biurowe to coś więcej niż tylko blat na czterech nogach. Jest to podstawowe stanowisko pracy Twoich pracowników i powinieneś wybrać je na podstawie rodzaju wykonywanej przez nich pracy. Większość biurek dziś polega na wykorzystaniu stacji roboczych — czyli wszystko zależy od komputera. Przed zakupem biurka zastanów się na przykład, czy dany pracownik potrzebuje komputera stacjonarnego, laptopa czy możliwości podłączenia tabletu.
Zastanów się nad potrzebami danego stanowiska — pamiętając też, że pracownik musi mieć gdzie umieścić rzeczy osobiste. Wybieraj biurka z otworami dla połączeń elektrycznych i miejscem na przewody, aby uniknąć bałaganu i potencjalnego zagrożenia porażeniem.
Jakie meble do małego biura?
Jeśli potrzebujesz mebli biurowych do małej przestrzeni, musisz przede wszystkim zapewnić pracownikom ergonomię i komfort. Na szczęście istnieje wiele niedrogich opcji mebli oszczędzających przestrzeń, które pozwalają zmaksymalizować przestrzeń roboczą bez poświęcania wygody pracowników i klientów.
W małym pomieszczeniu możesz też zastosować składane biurka i krzesła, które powiększą przestrzeń. Są one całkiem wszechstronne i mogą być rozłożone w zależności od potrzeb. Jedynym minusem jest to, że mogą nie być tak wytrzymałe, jak solidne biurko. Możesz też wykorzystać trudno dostępne zakamarki — np. metalowa szafka biurowa może znaleźć się pod sufitem.
Dlaczego warto zamówić meble biurowe na Profesmeb?
Profesmeb to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży mebli. Celujemy w tworzeniu nowoczesnych przestrzeni pracy o profesjonalnym stylu, od wnętrz socjalnych i industrialnych po meble biurowe. W naszej ofercie mamy meble metalowe, warsztatowe, regały z metalu oraz meble do biura, gabinetu czy sali konferencyjnej. Od lat ufają nam firmy z całej Polski, dzięki naszemu zespołowi tworzącemu przemyślane i wielokrotnie sprawdzone rozwiązania.
Przykładowe zastosowanie mebli metalowych w biurze.
-
szafy aktowe, szafy żaluzjowe
-
szafy z drzwiami chowanymi, przesuwnymi, żaluzjowymi
-
szafki kartotekowe, szafy na kartoteki
-
szafki katalogowe i regały biblioteczne
-
szafy na plany i mapy, szafy na rysunki techniczne,
-
biurka, stoły biurowe, szafki przybiurkowe
-
zestawy biurowe
-
sejfy, szafy pancerne klasy A, B, C,
-
szafy i szafy ognioodporne, szafy z atestem,
- szafy na broń i amunicję dla jednostek MON
Aby dowiedzieć się więcej o meblach metalowych skontaktuj się z nami.
Zapewniamy atrakcyjne ceny, projekt ustawienia mebli i sprawną obsługę.
Biuro obsługi klienta:
e-mail: biuro@profesmeb.pl; handlowy@profesmeb.pl
tel. 61-623-22-83
fax. (61) 623-24-77
Tel.kom. 503-513-333
Tel.kom. 503-513-550
Tel.kom. 500-484-240
Tel.kom. 516-463-483
Wyposażamy obiekty na terenie całego kraju.
STANDARDOWA KOLORYSTYKA SZAF METALOWYCH PROFESMEB
W bardzo szerokiej ofercie firmy PROFESMEB mogą Państwo znaleźć wiele ciekawych propozycji z segmentu mebli metalowych oraz wykonanych z płyt meblowych. Zachęcamy do zakupu szaf metalowych oraz biurowych w wykonaniu z płyt meblowych zgodnych z nowym rozporządzeniem RODO. Szafy metalowe aktowe dostępne są o róznych wysokościach i szerokościach z drzwiami skrzydłowymi takie jak szafa biurowa RODO SBM 203, SBM 202 RODO, SBM 201 RODO, SBM 212 RODO, z drzwiami żaluzjowymi np. SBM 208 RODO, SBM 2017 RODO, szafy aktowe na dokumenty z drzwiami przesuwnymi typ SBM 221 RODO, SBM 222 RODO, oraz szafy na dokumenty i akta z drzwiami chowanymi typu SBM 210 RODO , SBM 211 RODO. Do szaf metalowych aktowych proponujemy nadstawki o różnych wysokościach. Szafy metalowe na segregatory i akta wykonujemy także z wyposażeniem dodatkowym: skrytki zamykane zamkiem kluczowym , metalowe wysuwane szuflady ramowe, metalowe wysuwne szuflady pełne.
Proponujemy również bardzo szeroką gamę szaf i szafek na kartoteki B5, na teczki zawieszkowe, wiszące A4. Szafy kartotekowe dwurzędowe typu Profesmeb Szk litpol -malow służą do przechowywania kopert z historią pacjenta. Szafy SZK 318 występują w kilku opcjach o rożnych wysokościach: Szk 318/2 - 2 szufladowa RODO, Szk 318/3 - 3 szufladowa RODO, Szk 318/4 - 4 szufladowa RODO, Szk 318 - 5 szufladowa RODO, SZK 318/6 - 6 szufladowa RODO, SZK 318/7 - 7 szufladowa, W ofercie dostępne są również szafy kartotekowe do kopert formatu B-5 typu: KOP/2, KOP/3, KOP/4, KOP/5, KOP/5-1, KOP/6, KOP/7. Wszystkie szafy metalowe Profesmeb są zgodne z RODO.
Do przechowywania teczek wiszących o formacie A4 proponujemy szafy SZK 301 - jednorzędowe oraz SZK 302 - dwurzędowe. Szafy na teczki A4 również występują w kilku opcjach o różnych wysokościach:
Szafy jednorzędowe na 1 rząd teczek format A4: Szk 101 - 2 szufladowa RODO, Szk 201 - 3 szufladowa RODO, Szk 301 - 4 szufladowa RODO, Szk 301/5 - 5 szufladowa RODO.
Szafy dwurzędowe na 2 rzędy teczek format A4: Szk 102- 2 szufladowa RODO, Szk 202 - 3 szufladowa RODO, Szk 302 - 4 szufladowa RODO.
Do wszystkich szaf metalowych kartotekowych proponujemy nadstawki montowane za pomocą śrub.
Jako jeden z największych dostawców mebli metalowych i biurowych w Polsce gwarantujemy krótkie terminy realizacji, wysoką jakość wykonania mebli metalowych, bogata ofertę mebli, profesjonalną i miła obsługę, doświadczenie naszych pracowników.
Oferujemy również meble metalowe na specjalne życzenie , transport mebli,montaż, wnoszenie szaf, montaż sejfów.